Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Recep Durul: Hakem hatalarıyla 15 puanımız çalındı, üstü örtülmesin!

Kocaelispor Başkanı Recep Durul dün ortaya çıkan hakemlerin bahis skandalı ile ilgili “Daha ligin başında 15 puanımız çalındı. Yazık günah değil mi bizim emeklerimize. Umarım üstü örtülmez. Biz hakkımızı sonuna kadar arayacağız” dedi.

Kocaelispor Başkanı Recep Durul dün ortaya çıkan hakemlerin bahis skandalı

Son 3 maçından galibiyetle ayrılarak üst sıralara doğru tırmanan Kocaelispor’da Başakşehir maçı hazırlıkları yapılan antrenman ile devam etti. Kocaelispor Başkanı Recep Durul antrenman öncesi basın mensuplarına hakemlerin karıştığı bahis skandalı hakkında açıklamalarda bulundu.

5 MAÇIMIZ ELİMİZDEN ALINDI

Başkan Recep Durul daha ligin başında olmalarına rağmen hakem hataları yüzünden 15 puanlarının çalındığını vurgularken şunları söyledi : “Uzun zamandan beri zaten Türk futbolunu meşgul eden bir takım söylemler bir takım insanlar, hakemler ve güdümlü olduğu gruplar ile birlikte bahis oynamaları şüphemiz içinde vardı. Bu sene özellikle iyi bir kadro kurduk ve 5 maçımız elimizden alındı. Kocaelispor‘un haklarının peşinde olacağız. Türkiye’de bir milat oldu. Bizi üzen olaylardan biri de maalesef maçları yöneten hakemlerin etik şeffaf normları topluma yayması gerekirken kararları görüyoruz. Hakemlerin performansları ortada. Milli takımımız ve lig takımlarımız iyi sonuçlar almaya başladı. Bunu yabancı hakemlerin yönetmesine bağlıyorum biraz.


UMARIM ÜSTÜ ÖRTÜLMEZ

Haklarımızı elimizden alınması konusunda federasyon ile konuştuk. Biz konunun kapatılmasını istemiyoruz. Bunun içinde futbolcular yöneticiler kim varsa ortaya çıksın. Biz temiz sayfa açmaya çalışırken bir şehrin kaderi ile oynanıyor. Taraftarın sinir uçları ile oynanıyor. Bize gelen cezaları kim ödeyecek? Hangi maçlarda bunlar yapılmış bunlar da araştırılsın. Hangi maçlarda puanlarımız çalınmış bunların da açıklanmasını istiyoruz. Umarım üstü örtülmez. Biz hakkımızı sonuna kadar arayacağız. Bundan sonra mütevazi olmayacağız. Yasalar çerçevesinde ne yapmamız gerekiyorsa yapacağız.

3-5 GÜNDE ÇÖZÜLECEK OLAY DEĞİL

Federasyonun ödül ve ceza sistemi var. Biz ceza kesemeyiz. Biz cezaların ne şekilde verilmesi konusunda fikir verebiliriz. Bu süreci yabancı hakemlerle bitirmek gerekiyor diye düşünüyorum. Çünkü tarihi bir olayın ortaya çıkması 3 5 günde çözülecek bir olay değil. Yıkıp tekrar yeniden yapmak mümkün değil. Geçmişte kayıplar oldu ama en azından toplumsal vicdan rahatlayacaktır.

HAKKIMIZI YİYEN HAKEMLERİ MAÇLARIMIZDA İSTEMİYORUZ

Liglerin ertelenmesinin söz konusu olacağını düşünmüyorum. Zaten bu biliniyordu. Kararlarda tabi ki biz mağduriyetimizi gidermek için elimizden geleni yapacağız. Bazı maçlarda bu hafta hakemlerin değiştiği bilgisi geldi bize. Biz bizim hakkımızı yiyen hakemleri maçlarımızda görmek istemiyoruz dedik. Daha sıcak bir konu. İnşallah yarın açıklanacak hakem isimleri. Umuyorum daha önce hakkımızı yemeyen bir hakem atanır. Hakemler gördük ki başka işlerin içinde olmuşlar. Nasıl bir cesaretle kendi isimleri ile yapıyorlar. Keşke bunlar olmasaydı. Saygınlığımızı tekrar ayağa kaldırabiliriz. Güdümlü hakemler diyordum ben zaten. Sonuçları kesinleştiriyorlar ve ona göre bahis oynuyorlar. Taraftar duyguları ile oynadılar. Maalesef bu çıkar grupları camiaların kaderleri ile oynuyorlardı. Şükür ki ortaya çıktı.

DAHA LİGİN BAŞINDA 15 PUANIMIZ ÇALINDI

Biz tabi ki haklarımızı yargı yolu ile arayacağız. Biz de Kocaelispor olarak yapmamız gereken ne varsa her yerde arayacağız. Daha ligin başında 15 puanımız çalındı. Yazık günah değil mi bizim emeklerimize. Yapılması gereken ne varsa elekten geçirilmeli. Yarın Ankara’da olacağız, Cumhurbaşkanımızın daveti var. Orada federasyon yöneticileri ile görüşeceğiz. Cumhurbaşkanımız ne söyleyecek konu ile ilgili merak ediyoruz. Bundan sonra Kocaelispor’un haklarının yenmeyeceği hakem sistemi istiyoruz.

Reklamı Geç