İzmit Kent Meydanı’nda akşam saatlerinde henüz bilinmeyen bir nedenle çıkan kavgada 2 kişi bıçaklanarak yaralandı. Olay, çevredeki vatandaşlar arasında paniğe neden oldu.

6-7 KİŞİLİK GRUP
Edinilen bilgilere göre, kent meydanında bir araya gelen 6-7 kişilik bir grup, 2 kişiye saldırdı. Çıkan arbedede 1 kişinin bacağından bıçaklandığı öğrenilirken, çevredeki vatandaşlar durumu hemen polis ve sağlık ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine kısa sürede olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri, yaralılara müdahale etti. Saldırıya uğrayan kişilerin sağlık durumuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmazken, polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

