Kocaeli Gazeteciler Cemiyeti (KOGACE) Başkanı Cemal Kaplan, dün kaldırıldığı hastanede tedavi altına alınmıştı. KOGACE, Kaplan’ın sağlık durumuyla ilgili bir mesaj yayınladı.
Tetkikler devam ediyor
Mesajda, “Kocaeli Gazeteciler Cemiyeti Başkanımız Cemal Kaplan, yaşadığı sağlık sorunu nedeniyle Konak Hastanesi’nde tedavi altındadır. Yapılan tetkik ve değerlendirmeler hekimler tarafından sürdürülmekte olup, süreç yakından takip edilmektedir. Başkanımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz” denildi.
