Kocaeli’de sabahtan bu yana etkili olan kar yağışı nedeniyle 2. bir talimata kadar motosiklet, scooter, elektrikli scooter ve motokuryelerin trafiğe çıkışı yasaklandı. Valilikten yapılan açıklamada,
SAAT 11.00’DAN İTİBAREN
“İlimizde etkili olan kar yağışının devam etmesi nedeniyle 19.01.2026 Pazartesi (bugün) saat 11.00’den itibaren 2. bir talimata kadar Motosiklet, scooter, elektrikli scooter ve motokuryelerin trafiğe çıkması tedbiren yasaklanmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.” ifadeleri kullanıldı.
