İzmit Kadıköy Düğün Salonunda gerçekleşen Kocaeli Emlakçılar Odası’nın seçimli olağan genel kurulunda 3 isim yarışıyor. Mevcut başkan Alpay Hacıoğlu yeniden aday olurken, 2022 yılında da başkan adayı olan Nuriye Köksal bir kez daha üyelerin karşısına çıktı. Başkanlık yarışındaki üçüncü isim ise Batuhan Yiğit oldu.
SALONU TERK ETTİ
Genel kurul daha ilk dakikalardan itibaren gerginliğe sahne oldu. İzmit’teki Kadıköy Düğün Salonu’nda başlayan genel kurulda, konuşma yapan Yaşar Durmaz’a salondan müdahale edilmesi tartışmayı alevlendirdi. Yaşar Durmaz, kendisine yönelik müdahalelere “Havlamayın” diyerek tepki gösterdi. Bu sözler salonda büyük öfkeye neden olurken, bazı üyeler duruma sert tepki göstererek salonu terk etti.
