Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Galatasaray, ligde deplasmanda 2 maç sonra kazandı

Antalyaspor karşılaşmasından galip ayrılan Galatasaray, Trendyol Süper Lig’de deplasmanda 2 maç sonra kazandı.

Bu haberin fotoğrafı yok

Trendyol Süper Lig’in 16. haftasında Galatasaray, Antalyaspor’a konuk oldu. Sarı-kırmızılılar ilk yarısı 2-0 önde tamamladığı mücadeleden 4-1’lik skorla galip ayrıldı. Aslan bu sonuçla ligde deplasmandaki kötü serisini sona erdirdi.
Ligde dış sahada RAMS Başakşehir’i yenen Cimbom, daha sonra Kocaelispor’a mağlup olurken, Fenerbahçe ile de berabere kalmıştı.

Reklamı Geç