İSU’nun 2025 yılı 2. olağan genel kurulu bugün Kocaeli Kongre Merkezi’nde yapıldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ın başkanlığında yapılan genel kurulda 19 gündem maddesi görüşüldü. suya yapılacak zam 27 Kasım’da gerçekleştirilecek meclis oturumunda karara bağlanmak üzere komisyona gönderildi. Suya yapılacak olan zammın ise yüzde 3o civarında olması bekleniyor.

