MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, TBMM Grup toplantısında yaptığı konuşmasına Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü anarak başladı.
ATATÜRK OLMASAYDI…
Bahçeli’nin konuşmasından öne çıkanlar şöyle:
“10 Kasım’da Kocaeli Valiliği ve Kocaeli Müftülüğü’nün almış olduğu kararlar doğrultusunda mevlidi şerif okutulmasını takdir ve şükranla karşılıyorum. Hem valimizi hem de müftümüzü tebrik ediyorum.
Vefatının üzerinden 87 yıl geçmiş olmasına rağmen haksız ve hayasız saldırılara ısrarla maruz kalan, yalan yanlış iddiaların hedefi yapılan Gazi Mustafa Kemal Atatürk, şayet hiç olmasaydı acaba kulaklarımız ezan yerine ne duyardı?”

