Koç’un paylaşımı şöyle: “İzmit Belediyesi Temizlik İşleri’ni tebrik ediyorum.
Bu anlamlı günde, Cumhuriyetimizin Banisi Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü güzel bir koreografiyle anmaları gerçekten takdire şayan.
Şükran borçluyuz.

Ancak ne yazık ki, bu karede arka planda duran bozuk araçlar da gözden kaçmıyor.
Çalışması gerekirken hurda halde bekleyen çöp kamyonları elbette emekçi temizlik personelinin suçu değil.
Fakat görünen o ki, artık bu bozuk araçları gizlemek bile mümkün olmuyor.
İzmit Belediye Başkanı Fatma Hanım’ın inadıyla alınan yetersiz araçlar ve heba edilen belediye kaynakları, 10 Kasım için çekilen ve bizzat belediye tarafından paylaşılan fotoğrafta dahi kendini belli ediyor.
Atatürk hayatta olsaydı, bu tabloyu görse acaba Fatma Hanım’a ne derdi?..”

