Kocaelispor Başkanı Recep Durul! ligin başından beri neredeyse her maçta Kocaelispor’un hakkı yenmişken defalarca yazdık, Başkan çık iki kelime söyle takım doğranıyor sahada Fenerbahçe maçında hakkımız yendi Beşiktaş maçında hakkımız yendi geçen hafta oynadığımız Başakşehir maçında son dakikada haksız penaltıyla yenildik dedik!
Çıkıp tek kelime etmedin. Geçen hafta Türk futbolu temiz değil miydi? bu hafta mı temizlendi. Bakalım o övdüğün hakemler haftaya Göztepe maçında adil mi olacaklar, yâda Galatasaray maçı İstanbul’da oynansa o kadar adil mi olacak hakemler…
Başkan bana göre çok boş bir açıklama yapmış o yüzden bence sen en güzeli sus başkan hiç konuşma! Akşam TV programına bağlandın orada da seni küçük düşürdüler, ben bundan sonra sana çık konuş hakkımızı savun demeyeceğim.
Başkanın maç sonu açıklamaları okumayanlar için
Recep Durul : Türkiye’de özellikle bahis skandalından sonra, adalet olunca sahada, bizim 6 maçımız elimizden alındı. Biz çok iyi yerlerdeydik. Şükürler olsun ki adalet olunca Kocaelispor aşamayacağı hiçbir engel yok. Taraftar gücüyle, şehrin gücüyle, takımın gücüyle Galatasaray’ı yeneceğimizi söyledim. Çok iddialıydım. Takıma inanıyordum. Selçuk Hoca çok iyi bir analizci. Oyuncu grubumuz hızlı, teknik… Taraftarlarımızın büyüklüğü de bu maçta göründü.
Adaletsizlikten dolayı Kocaelispor’un hakkı yendi, elimizden alındı. Kocaelispor güçlü bir takım. Avrupa hedefimiz var. İlk 6 hedefimiz var, Türkiye Kupası var. Kocaelispor’un DNA’sında bunlar var. Ezberci söylemedik. Bizim de kendimize göre araştırmalarımız, hazırlıklarımız vardı.” ifadelerinde bulundu.
Ekol TV’ye konuşan Kocaelispor Başkanı Recep Dural, “Bahis skandalından sonra artık bir şeylerin yoluna girmesi gerekiyordu. Taraf olunmayacak. Nepotizmi Türk futbolundan temizlememiz gerekiyordu. Bugün de onu temizledik. Hakemler bundan sonra, dünkü maçlarda da gördük, adalet vardı. Demek ki adaletsizlik Türk futbolunu başka yerlere götürdü. Başka takımları itekledi. Başka takımları bir yerlere getirdi.” dedi
Diğer taraftan Galatasaray’dan da karşı açıklama geldi
KOCAELİSPOR BAŞKANI HADDİNİ BİLSİN”
Ben Kocaelispor’u tebrik ediyorum. Ancak Kocaelispor’un şöhret olmak isteyen başkanı kameralara konuşmuş. Galatasaray’ın adını ağzına alacak adam kendine bakmalı. Kimse bu şekilde Galatasaray’ın adını ağzına alamaz. Haddini bilsin! Kazandıkları için tebrik ettik, Kocaelispor camiasını ayırıyorum. Geçen sene 1. Lig’den Süper Lig’e çıktılar. Çıkarken 142 hakem, 1. Lig’le alakalı sorunlu. Onlar da şaibeli çıktı o zaman. Yanlış bir açıklama yaptı. Haddini bilsin. Galatasaray olarak bu şekilde açıklamalara sessiz kalmayacağız!”
ŞÖHRET OLMAK İÇİN SALDIRIYOR”
1. Lig’den geldiği için bir anda şöhret olmak için Galatasaray’a saldırıyor. Haddini bilecek. Galatasaray’ın adını bu şekilde ağzına alamaz. Taraftarlarımıza, hocamıza, oyuncularımıza inanıyoruz. Lig uzun ama finalde biz bitireceğiz. İnanıyoruz. Bir hayalimiz var. Bu gerçekleşecek inşallah. Başkanımızın liderliğinde hiç durmadan çalışıyoruz
