Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete göçüşünün 87’inci yıl dönümde Kocaeli Valiliği tarafından düzenlenen törenle, İzmit Kent Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.

Çelenk sunma törenine; Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, Garnizon Komutanı Tuğamiral Selçuk Akarı, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, İl Emniyet Faruk Karaduman, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Murat Bozkurt, Cumhuriyet Başsavcısı Semih Akgün, Kocaeli Baro Başkanı Caner Karakadılar, AKP Kocaeli İl Başkanı Şahin Talus, CHP Kocaeli İl Başkanı Erdem Ercan, İYİ Parti Kocaeli İl Başkanı Kamil Şirin, MHP Kocaeli İl Başkanı Tuncay Batı, İzmit Kaymakamı Yusuf Ziya Çelikkaya, siyasi parti temsilcileri, STK temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.

