Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Gümüş: Vatandaş can derdinde Fatma Hanım çilek tarlasını anlatıyor!

AK Parti İzmit Belediye Meclis Üyesi Köksal Gümüş, Dilovası’ndaki yangın üzerinden çilek tarlasındaki hırsızlık olayını gündeme getirmeye çalışan İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’e veryansın etti, “Basitin de basiti, bayağının da bayağısı bir durum” dedi.

Bu haberin fotoğrafı yok

Gümüş’ün açıklaması şöyle: “İzmit Belediyesi’ne yapılan her başvuruyu, biz bakmıyoruz diye geri çeviren; vatandaşın yoluyla, hastasıyla, düşeniyle, hatta sokak hayvanıyla bile ilgilenmeyip, benim işim değil diye cevap veren Fatma Hanım, Cimer’e dil uzatıyor, yine ukalalık yapıyor.

Gümüş: Vatandaş can derdinde Fatma Hanım çilek tarlasını anlatıyor!

Hatta bakamayıp, çürüttüğü çilek tarlasını aklamak için Dilovası’nda yangında hayatını kaybeden vatandaşlarımızı da bu kirli siyasetinde kullanıyor.
Vatandaş can derdin, Fatma Hanım çilek tarlasını anlatıyor.
Basitin de basiti, bayağının da bayağısı bir durum.”

Reklamı Geç