Gümüş’ün açıklaması şöyle: “İzmit Belediyesi’ne yapılan her başvuruyu, biz bakmıyoruz diye geri çeviren; vatandaşın yoluyla, hastasıyla, düşeniyle, hatta sokak hayvanıyla bile ilgilenmeyip, benim işim değil diye cevap veren Fatma Hanım, Cimer’e dil uzatıyor, yine ukalalık yapıyor.

Hatta bakamayıp, çürüttüğü çilek tarlasını aklamak için Dilovası’nda yangında hayatını kaybeden vatandaşlarımızı da bu kirli siyasetinde kullanıyor.
Vatandaş can derdin, Fatma Hanım çilek tarlasını anlatıyor.
Basitin de basiti, bayağının da bayağısı bir durum.”
