Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Kütahya’da düğün yemeğinden 21 kişi zehirlendi

Kütahya’da bir düğün salonunda ikram edilen yemekten zehirlendikleri değerlendirilen 21 kişi hastaneye başvurdu.

Bu haberin fotoğrafı yok

Edinilen bilgiye göre, bir düğün organizasyonuna katılan davetlilerden 21’i, yemek yedikten bir süre sonra bulantı, kusma ve ishal şikayetleri yaşadı.

Kütahya’da düğün yemeğinden 21 kişi zehirlendi
Kütahya’da düğün yemeğinden 21 kişi zehirlendi

İNCELEME BAŞLATILDI

Rahatsızlanan vatandaşlar, kendi imkanları ve ambulanslarla Sağlık Bilimleri Üniversitesi Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Kütahya Şehir Hastanesi Acil Servislerine kaldırıldı. Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, “Hastaların genel durumları iyi olup gerekli tıbbi müdahaleleri yapılmış ve takipleri sürdürülmektedir” ifadelerine yer verdi. Polis ekiplerinin olayla ilgili inceleme başlattığı belirtildi.

Reklamı Geç