Sakarya Valiliği, kentteki bir okulda müstehcen şekilde dolaşan kişi hakkında idari ve adli soruşturma başlattı. Olay, sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerine gündeme geldi. Elips Haber’de yer alan habere göre, Valilikten yapılan açıklamada, gece saatlerinde okulda dolaşan kişinin, okulun gece bekçisi olduğu tespit edildi.

ANİDEN RAHATSIZLIK GEÇİRDİ
İlk ifadesinde şahıs, aniden rahatsızlık geçirdiğini ve bunalıma girerek lavaboya gittiğini, davranışının nedenini ise bilmediğini söyledi. Yetkililer, ilgili kişinin tedbiren görevden uzaklaştırıldığını ve hem idari hem de adli sürecin başlatıldığını duyurdu. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü belirtildi.
