Gazetemizin şikayet hattına gelen ihbara göre Kocaeli’de Şehir Hastanesi ile Yahya Kaptan arasında çalışan SH2 hattının belirli saatten sonra seferin olmaması öğrencilere ve çalışanlara mağduriyet yaşatıyor.

AKŞAM SEFERLERİ GERİ KONULSUN
Vatandaşlarımızdan şikayetlerini böyle dile getirdi : “Özellikle sabah 07.50’deki otobüsün tamamen dolu oluyor , öğrenciler ve işe gidenlerin ayakta yolculuk etmek zorunda kalıyor. Ancak asıl sorun, dönüş saatlerinde yaşanıyor. UlaşımPark’ın güncel saat listesinde SH2 hattının son seferi saat 16.00’da gözüküyor. Bu durum, okuldan çıkan öğrenciler ve mesai bitiminde hastaneden dönen çalışanlar için ciddi mağduriyet yaratıyor. Geçtiğimiz kış döneminde ise hattın 17.30 ve 18.30’da ek seferleri bulunuyordu. Bu uygulamanın kaldırılmasıyla birlikte özellikle akşam yoğunluğunda toplu taşıma ihtiyacının karşılanmıyor.” ifadelerini kullandı. Vatandaşlar akşam seferlerinin yeniden düzenlenmesini talep ediyor.

