Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Komandolar alarma geçti: Muğla’da 24 saat devriye

Muğla’da orman yangını alarmı verildi. Jandarma komandolar, yangın riski taşıyan bölgelerde 24 saat devriye görevi yürütüyor.

Bu haberin fotoğrafı yok

Muğla İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü ve Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri, ülke genelinde artan orman yangınlarına karşı denetim ve kontrollerini sıklaştırdı.

Yangına neden olabilecek her türlü riski önlemek amacıyla jandarma komando, PÖH ve orman muhafaza görevlileri karadan devriye görevlerini sürdürüyor.

Çalışmalara drone ve helikopterlerle havadan da destek veriliyor.

Komandolar alarma geçti: Muğla'da 24 saat devriye
Komandolar alarma geçti: Muğla’da 24 saat devriye

VALİLİK AÇIKLAMA YAPTI

Muğla Valiliği’nden yapılan açıklamada, “Bazı ihmallerin telafisi yoktur. Hava sıcaklıklarının oldukça yüksek olduğu bu günlerde lütfen yangına sebebiyet verecek davranışlardan uzak duralım. Yeşil vatanımızı hep birlikte koruyalım.” denildi.

Komandolar alarma geçti: Muğla'da 24 saat devriye

 

Kaynak: NTV