İSU Anaokulu, baharın gelişini coşkuyla kutlamak amacıyla bir bahar şenliği düzenledi. Etkinliğe İSU Genel Müdürü Sayın Ali Sağlık, Eğitim Şube Müdürü Sayın Ali Fazıl Demir, değerli velilerimiz ve sevgili öğrencilerimiz katıldı.

İKRAMLAR VE EĞLENCELER
Şenlik, Aşçı Melike Hanım’ın hazırladığı lezzetli ikramlarla başladı. Ardından, animasyon ekibi tarafından sunulan eğlencelerle dolu bir gün geçirildi. Çocuklar, dans gösterileri, pamuk şeker, yüz boyama, balon şovları ve anne-çocuk yarışmaları gibi etkinliklerle keyifli anlar yaşadı.

TEŞEKKÜRLER
Okul Müdürü Hatice Kılıçkap, bu özel günde katılımlarıyla şenliğimize renk katan tüm misafirlere teşekkür etti.



